Previous Next

Rumiyyə İnşad qızı Camalova

Ad, soyad, atasının adı :

  • Rumiyyə İnşad qızı Camalova

Təvəllüd :

  • 14. 09.1982

Əlaqə -Mail Yalnız korporativ , Telefon  :

  • İş telefonu :
  • Mail : Rumiyya.Camalova@adpu.edu.az

Təhsil : Ali

  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti- Bakalavriatura
  • Azərbaycan Dövlət Pedoqoji Universiteti- Magistratura
  • Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun- dissertantura

Elmi dərəcəsi (Elmi adı):

yoxdur

İş fəaliyyəti ( Vəzifə, işlədiyi yer ) :

  • Bakı şəhəri Səbail rayonu 163 №-li tam orta məktəbdə kimya müəllimi- 2004- 2015
  • Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutunda Böyük elmi işçi, Aparıcı mütəxəssis - 2015- 2017
  • Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi Təlimə Dəstək Mərkəzində Fənn kurikulumlarının tətbiqinə nəzarət bölməsinin müdiri- 2017 (01mart- 23 avqust)
  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Kimya və biologiya fakültəsi Ümumi kimya və Kimyanın Tədrisi Texnologiyası kafedrasında baş müəllim- 2017

Tədris etdiyi fənlər:

  • Ümumi kimya
  • Qeyri- üzvi kimya
  • Kimyanın tədrisi metodikası
  • Ümumi kimyanın tədrisi metodikası
  • Qeyri- üzvi və üzvi kimyanın tədrisi metodikası
  • Kimyanın didaktikası
  • Kimya didaktikasının müasir texnologiyaları
  • Ümumi təhsil kurikulumunun əsasları

Seçilmiş əsərləri :

  • 12 İllik təhsilə keçid və kimya fənninin yeni məzmunu Məqalə Kurikulum, Cild 10, №1, 2017 s. 11-14         
  • Davamlı İnkişaf üçün Təhsilin bəzi məsələləri Məqalə Kurikulum, Cild 10, №2, 2017 s. 16-21         
  • Fasiləsiz ekoloji təhsil: kimyanın tədrisində müasir elmi-pedaqoji yanaşmalar Məqalə Kurikulum, Cild 11, №1, 2018 s. 13-17          -
  • Gənc müəllim imicinin formalaşması: pedaqoji kadr hazırlığında mühüm hədəf kimi Tezis Pedaqoji kadr hazırlığına sinergetik yanaşma-müasir metodoloji istiqamət kimi.
  • (Respublika Konfransının proqramında, kitab dərc olunmayıb), 2018 , ADPU                              
  • Təcrübədən nəzəriyyəyə: Kolb təcrübi-təlim dövriyyəsi kimyanın məzmun xətlərinin reallaşmasının effektiv modeli kimi Məqalə Beynəlxalq konfrans (ADPU)              
  • Kimyadan məktəbdaxili qiymətləndirmənin aparılması Məqalə Beynəlxalq konfrans 21 dekabr (ADPU)
  • Təhsildə Rozental- Piqmalion effekti Məqalə Kurikulum, Cild 12, №1, 2019            41-45      -
  • İnklüziv təhsildə səmərəli təlim yanaşmaları: diferensiallaşmanın şagird ehtiyaclarına uyğunlaşdırılması müəllimlərin uğurla istifdə edə biləcəyi strategiya kimi Məqalə          Beynəlxalq konfrans (BSU)
  • Pandemiya dövrünün ali təhsili: problemlər və həllər. Məqalə Kurikulum, №1, 2020
  • Kimyanın tədrisində tədqiqat bacarıqlarının formalaşdırılması: laborator məşğələlərinin təşkili və idarəetmə Məqalə «Kurikulum». Cild 14, №2, 2021         17-28     
  • Təhsildə fərqli yanaşmalar: inklüziv sinfin idarəedilməsi Məqalə
  • İnklüziv təhsildən inklüziv cəmiyyətə, Respublika elmi- praktik konfransın materialları 61-63
  • Bədii sözün tanrısı- Nizmainin əsərləri kimyanın tədrisində tədqiqat obyekti kimi Məqalə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Naxçıvan Dövlət Universiteti Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu T-Network “MÜASİR TƏHSİLİN İNKİŞAF STRATEGİYALARI: UĞURLAR VƏ ÇAĞIRIŞLAR” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın MATERİALLARI  389  
  • Tam orta təhsil səviyyəsinin 10- 11- ci sinifləri üçün kimya fəni üzrə kurikulumu Proqram Azərbaycan Respulikası  Təhsil Nazirliyinin 28 aprel 2022- ci il tarixli F- 238 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmişdir. arti.edu.az          
  • Kimyanın tədrisində tədqiqat bacarıqlarının inkişafının sosial-psixoloji xüsusiyyətləri: kimyəvi anlayışların dərki nümunəsi MəqaləAzərbaycan Respulikası Təhsil Nazirliyi Bakı Qızlar Universiteti, Elmi əsərlər 223-227     
  • Kimyadan tədqiqat aparılması zamanı layihə üsulunun əhəmiyyəti: problem həlli kompetentliyi. Məqalə       Azərbaycan Respulikası  Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Respulikası  Təhsil İnstitutu, Azərbaycan Məktəbi jurnalı    156   Həmmüəllif
  • Məsafədən təhsil: təhsilalanların tədqiqat bacarıqlarının inkişaf etdirilməsində rəqəmsal bacariqlar mühüm amil kimi
  • HUMANİTAR VƏ İCTİMAİ ELMLƏR ÜZRƏ I BEYNƏLXALQ ELMİ KONFRANSIN M A T E R İ A L L A R I (24 iyul 2020-ci il) 279
  • RESEARCH VALUE CHAIN AND VALUE-SEMANTIC UNITY IN CHEMISTRY TEACHING Tezis Biltek- VI. Uluslararası bilim ve teknolojide güncel gelişmeler konqresi (16- 18 Eylül 2022, Malatya)

Kimyadan tədqiqat prosesində sinifdənxaric işlərin təşkili: problemlər və həllər        Tezis         Doktorant və gənc tədqiqatçıların 25- ci Respublika Elmi Konfransı, 23- 24 noyabr 2022, ARTİ        

Search