Ad, soyad, atasının adı :
- Sevinc Nizami qızı Mehdiyeva
Təvəllüd :
- 02. 03.1982
Əlaqə :
- İş telefonu : 055-819-07-01
- Mail : Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil : Ali
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Biologiya
- Elmi adı:
İş fəaliyyəti :
- 2010-cu ildən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Biologiya fakültəsində tyutor
- 2017-ci ildən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Biologiya və onun tədrisi texnologiyası kafedrasının müəllimi
Tədris etdiyi fənlər:
- Biologiyanın tədrisi metodikası
- Ümumtəhsil kurikulumunun əsasları
- Bitki fiziologiyası
- Məktəb biologiya kursunda məsələ həllinin texnologiyası
Seçilmiş əsərləri :
- Təhsildə fəndaxili inteqrasiya anlayışının inkişaf yolu – məqalə, Azərbaycan Məktəbi, Bakı, 2016
- Дидактический потенциал внутрипредметной интеграции при обучении биологии –məqalə, Педагогıчнı науки, Херсон, 2016
- Metamorphosis of the textbooks – məqalə, 2 nd International Symposium on Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies ISMSIT 2018 - Kızılcahamam, Ankara, 2018
- Построение целостной и нечеткой модели знаний по биологии – məqalə, Конструктивные педагогические заметки, Куйбышев, 2018
- Biologiya fənn kurikulumunda fəndaxili inteqrasiya imkanları – məqalə, Pedaqoji Universitetin Xəbərləri, Bakı, 2018
- Ümumtəhsil məktəb biologiyasının tədrisində qrafik vasitələrin tətbiqi ilə fəndaxili inteqrasiyanın təşkili – məqalə, Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri, Bakı, 2019
- Biologiyanın tədrisində Solo taksonomiyasının tətbiqinin mahiyyəti – məqalə, Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri, Bakı, 2019
- Возможности межопытной интеграции в преподавании биологии в средней школе – tezis, İnternational scientific review of the problems and prospects of modern science and education, Boston, 2020
- Biologiyanın tədrisində Layihə Əsaslı Öyrənmə (PBL) modeli – məqalə, Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri, Bakı, 2022
- Application of Project-Based Learning in biology classes and extracurricular activities – məqalə, Hypotheses and Empirical results, Norway, 2022