Previous Next

Gülnarə Nizami qızı İsmayılova

Ad, soyad, atasının adı :

  • Gülnarə Nizami qızı İsmayılova

Təvəllüd :

  • 27. 07. 1976

Əlaqə :

  • İş telefonu :
  • Mail : gulnara.ismayilova @adpu.edu.az

Təhsil : Ali

  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Kimya – biologiya fakültəsi
  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. ( Magistratura )

   Elmi adı :

  • Kimya üzrə fəlsəfə doktoru 

İş fəaliyyəti :

  • 2000 – ci ildə ADPU – da Ümumi kimya və KTT kafedrasında müəllim
  • 2012 – ci ildən ADPU – da Ümumi kimya və KTT kafedrasında baş müəllim

Tədris etdiyi fənlər :

  • Ümumi kimya
  • Qeyri – üzvi kimya
  • Kompleks birləşmələr kimyası
  • Müasir pedaqoji texnologiyalar
  • Kimyanın tədrisi metodikası

Seçilmiş əsərləri :

  • Kimyanın tədrisində ekoloji aspektin formalaşdırılması. Məqalə. Kimya məktəbdə. № 2-3. (62 – 63 ) Bakı-2018.
  • Комплексные соединения хрома с гидразином. Məqalə. ADPU –nun xəbərləri. №4. Bakı. 2018.
  • Okean, dənizlərin ağır metallarla çirklənməsi və şagirdlərdə ekoloji biliklərin formalaşdırılması. Məqalə. Kimya məktəbdə. №3. ( 67 ) Bakı . 2019.
  • Kimya sənayesinin yaratdığı ekoloji problemlər. Tezis. Bakı. 2019.
  • Комплексные соединения меди с гидразином. Məqalə. ADPU – nun xəbərləri. № 3. Bakı.2019.
  • Kimyanın tədrisində eksperimentlərin mahiyyəti və həyata keçirilməsi imkanları. Məqalə. Kimya məktəbdə. № 1. ( 69 ) Bakı.2020.
  • Məktəb kimya kursunun IX sinfində şagirdlərdə idrak fəallıqlarının inkişaf etdirilməsi imkanları. Məqalə. Kimya məktəbdə. № 2- 3 ( 70 -71 ) Bakı.2020.
  • Orta məktəb kimya kursunda inteqrasiya yaradılması imkanları.Məqalə. Kimya məktəbdə. № 2 – 3. (70 -71) Bakı.2020.
  • Məktəb kimya kursunun IX sinfində şagirdlərdə bacarıq və vərdişlərin inkişaf etdirilməsi imkanları.Məqalə. Kimya məktəbdə .№4. (72) Bakı . 2020.
  • IX sinifdə kimyanın tədrisində eksperimentlərin həyata keçirilməsi prosesi şagirdlərin idrak fəallığını artıran vasitə kimi. Məqalə. Kimya məktəbdə. № 2 ( 74) Bakı. 2021.
  • Ümumtəhsil məktəblərində kimya fənninin tədrisində şagirdlərdə ekoloji aspektin formalaşdırılması - Məqalə. Kimya məktəbdə. № 3. (75 ). Bakı 2021.
  • Ümumtəhsil məktəblərində kimya fənninin tədrisində eksperimentlərin həyata keçirilməsi imkanları- Məqalə. Kimya məktəbdə . №3. ( 75 ) Bakı. 2021.
  • Ümumtəhsil məktəblərində kimya fənninin tədrisində kənd təsərrüfatında su ehtiyatlarından səmərəli istifadə- Məqalə. Kimya məktəbdə. №1. (77 ). Bakı. 2022.
  • Ümumtəhsil məktəblərində kimya fənninin tədrisində kənd təsərrüfatında gübrə kimi istifadə olunan duzların torpağa təsiri və bitki həyatında rolu- Məqalə. Kimya məktəbdə. №2. ( 78 ). Bakı . 2022.
  • Müasir pedaqoji texnologiyalar – Proqram. Pedaqoji universitetlərdə magistr hazırlığı üçün. Bakı. 2022.
  • Məktəb kimya kursunda inteqrasiya yaradılması imkanlarından istifadə-Məqalə. Elmi əsərlər. № 3 . ( 89) . ARTİ. Bakı. 2022.

Search